Zacvičte si doma

Cvičení vychází z programu Školy zad Marie Zemánkové. Vyrovnává svalovou nerovnováhu za využití speciálních pomůcek a prvků Iyengarovy jogy,  metodiky paní Mojžíšové, Mc Kenzie a Roswithy Brunkow.

 



Nemáte čas na cvičení pod dohledem zkušeného lektora?

Odhoďte výmluvy a rozhýbejte své ztuhlé tělo a bolavá záda v domácím prostředí. Cvičení podle Školy zad Marie Zemánkové je vhodné pro všechny věkové kategorie. Vyrovnává svalovou nerovnováhu a dbá na přesné provedení cviků. Cílem cvičení je nejen pevné a pružné tělo bez bolesti, ale také jasná a klidná mysl.

6 zásad pro zdravé cvičení

  1. Cvičte denně, v pravidelný čas.
  2. Pohyb si uvědomujte, myslete na cvičení.
  3. Pohyb provádějte tahem, ne švihem.
  4. Necvičte po jídle.
  5. Nezadržujte dech, dýchejte plynule, se zavřenými ústy, nosem.
  6. Při cvičení byste neměli překračovat bolest, která se šíří do končetin nebo do hlavy.

Ulevte s námi svým bolavým zádům

Tento studijní materiál byl vytvořen na základě praktických zkušeností, s ohledem na fyzické možnosti většiny z vás. Nemohu však ručit za případné zdravotní újmy způsobené prováděním cviků. Než se do cvičení pustíte, doporučuji, abyste dobře zhodnotili své schopnosti a nesnažili se provádět cviky, které jsou nad vaše síly.








Mohlo by Vás zajímat