Blog

Trápí vás bolavá záda? Nespoléhejte na pilulky proti bolesti. Nejlepší prevencí proti bolestem zad je pravidelné cvičení a protahování těla i mysli. Jaké cviky provádět a hlavně jak u pravidelného pohybu vydržet? To se dočtete na blogu.

Témata článků


Jak na zdravý sed

5.9.2022 > Marie Zemánková

Dva měsíce uběhly jako voda a nastal čas, aby se děti vrátily zpět do školních lavic a dospělí do práce. Zase tedy velká část z vás bude trávit více než třetinu dne vsedě. Zkuste to ale tentokrát pojmout jinak! Soustřeďte se na správný zdravý sed a usnadněte svým zádům život.

 

Ranní cvičení dokáže zázraky

12.8.2022 > Marie Zemánková

Léto už je v plném proudu. Přemýšlíte, jak si ho letos užít tak, aby vám bylo dobře na těle i na duchu? Zkuste dělat něco jinak než obvykle. I když musíte chodit do práce a starat se o domácnost, udělejte pro sebe něco hezkého. Vykročte ze své zaběhlé rutiny a dodejte svým dnům novou šťávu. Co říkáte třeba na ranní cvičení?

 

Bolest zad? Nenechte, aby vás ničila, zničte ji vy!

11.7.2022 > Marie Zemánková

Bolest zad dlouhodobě obsazuje přední příčky na žebříčku nejčastějších onemocnění. Příčin bolesti zad je spousta, od genetických dispozic, přes nevhodné pohybové vzorce, až po sedavé zaměstnání. Receptem na to, jak si užít život bez bolesti zad, je prevence. Například pravidelné cvičení a přiměřený pohyb.

 

Zdravé sezení pomůže s bolestí zad

25.5.2022 > Marie Zemánková

Patříte k lidem, kteří denně stráví vsedě více než 12 hodin a vaše záda vyhlásila stávku? Není divu! Lidské tělo je určeno k pohybu a proto až třetina lidí se sedavým životním stylem končí s bolestí zad v ordinacích svých lékařů. Dnešní náročná doba je zaměřená na výkon a honbu za úspěchem a my často zapomínáme na své zdraví. Tím si způsobujeme řadu, často zbytečných, potíží.

 

Nečekejte na bolest zad. Přečtěte si 7 tipů, jak začít cvičit | Školazad

26.4.2022 > Marie Zemánková

Záda občas bolí každého. Bez ohledu na to, jestli pro vás představuje pravidelný pohyb ranní cesta z bytu k autu a večer zpět, nebo jste sportovec tělem i duší. Přesto platí, že pokud svému tělu věnujete péči a trénujete ho, odměnou vám bude rychlejší hojení i ústup bolesti. Přemýšlíte, jak začít cvičit? Proti bolestem zad stačí i 10 minut pravidelného cvičení denně.

 
 

Správné sezení u počítače nemusí být nutně drahá věda

25.3.2022 > Marie Zemánková

Pokud mám vybrat dva nejčastější dotazy, které u mě v ordinaci zaznívají z úst pacientů s bolavými zády a sedavým zaměstnáním, jsou to: jaká je nejlepší kancelářská židle a jak správně sedět u počítače. A protože právě čtete tento článek, nejspíš vás to zajímá také.

 
 


Chcete novinky do e-mailu?


Mohlo by Vás zajímat